Kenangan?
Tuesday 22 October 2013 | 21:48 | 0 weird people

dah jawab salam tu ? ok kalau yang non muslim pula : salam sejahtera... alright kalau tak da ape2 kita boleh sambung ? perbincangan ini melibatkan diri saya ' syaidatul umairah solehah' yang telah menamatkan satu peperangan bersama-sama dengan kawan2nya seramai 133 orang.. woahhhhh :0.. actually ape yang ko merepek ni ? lah wei, rilek lorhhhh itu hanya introduction yang kasi sedikit unsur suspen~ eik, suspen ke ? tak suspen ponnnn... ko pehal ha? dah lah datang kat tempat aku , then nak marah pulak dengan ape yang aku tulis.. blah je lah =.=' *gaduh dengan perasaan sendiri... truthly tajuk tu merupakan sumber inspirasi daripada status kawan aku dekat fb ~

status tu macam ni : ( 'Asal aku xleh tngok muke ko... Ble tngok jew aku brdebar...aku bkn ad pape pon an ko ..sush nk lupe knangn lalu.... Tringn plk.. Mse mcj an dy smpai pgi.. Tp x lme... Trlerai'  )
tu lah status nya... first time aira baca memang lawak sngat2 *sambil guling2 atas katil... lawak ke? itu cuma luahan hati dia kan ? tak baik lah ketwakan dia, dia kan kawan ko, aira ? memang lah tapi kenapa dia keluarkan ayat macam tu ? macam nak mintak balik sesuatu hak dia je ~ actually aira tengah mesej dia dekat fb time dia tulis macam tu ~ aira pun cakap dalam hati : ' ko nie apahal ? meroyan ke ape? *gelak jahat.. tak payah nak jiwang sangat lah malam2 ni~ meremang bulu tengkuk aku and dah lah ko tu laki tak payah nak over sangat...' tapi fikir2kan balik memang banyak kenangan aira dengan dia time sekolah rendah ~ dari darjah satu sampai darjah 6... memang banyak ! ada time aku buli ko dan ko buli aku , betul tak ? hahah

tapi kenangan yang masih segar ialah time darjah 4~ ko ingat lagi tak ? kalau ko tak ingat aku tak kisah, sebenarnya aku dah lupakan semua tu... kenangan persahabatan kita bermula dengan senyuman dan berakhir dengan senyuman~ hahaha, perghhhhhh! poyo ayat ko aira ~ hahahah, kadang2 aku jadi poyo tak boleh ke ? memang bermula dengan persahabatan dan itulah titik mula percintaan tapi aku cuma anggap dia macam abang aku je ~ wekkkkk :p ... sebenarnya dia lahir bulan berapa ? *lupa. tetibe plak aku panggil dia abang? geli aku woiiiiii~ kalau adik tak pe lah ...maaf lah ye, sebb tak ingat trikh lahir ko~ ko ingat ke tarikh lahir aku bile? kalau ko ingat, tahniah ! kalau ko tak ingat : ' aku hempuk ko dengan rumah ko nak ?' *macam kuat sangat nak angkat rumah ~ lailailailai

sembang punya sembang dekat fb, dia ke aku ajak hang out ? entahlah tak ingat ~ *banyak makan semut =.=' .. memang hari tu awesoooommme sangat! aku thanks kat dia sebab ade masa nak layan aku walaupun aku nie kadang2 kerenah macam budak 3 tahun , haish.. ko lah sahabat aku dunia dan akhirat! aku tak nak kehilangan sahabat macam ko~ ONLY YOU! cewahhhh :p. oklah sampai disini dahulu entry aira buat kali ini.. bye dan Assalamualaikum my dear blog readers~ enjoy it !

ikhlas daripada :

syaidatul umairah solehah / aira / syai (sahabatmu)

Welcome to my blog. Keep calm and read my story. :)

CURRENTLY : Alien(s) 
MOOD : i'm happy.


Life Scene
The Author
Don't judge me if you don't know me very well.